Update coronavirus

Veelgestelde vragen over het coronavirus


Corona-maatregelen
Heb je vragen over de corona-maatregelen bij luchtvaartmuseum Aviodrome? Bekijk dan deze pagina.

Is het dragen van een mondkapje verplicht?
Ja, voor bezoekers vanaf 13 jaar is het verplicht om in alle binnenlocaties, zoals de expositie, het Schipholgebouw, de Boeing 747 en de T2 Hangar een mondkapje te dragen. Op het buitenterrein is het niet verplicht om een mondkapje te dragen.

Ik heb een arrangement of activiteit voor meerdere personen bij Aviodrome gereserveerd. Kan dit nog doorgaan?
Nee, dit kan helaas ook geen doorgang vinden. Je kunt voor het verzetten hiervan contact met ons opnemen.

Ik heb een kortingsbon van (bijvoorbeeld) de Postcode Loterij Voordeelagenda. Hoe kan ik die gebruiken?
Deze kun je gewoon gebruiken. Reserveer wel een toegang via de website, maar de betaling (pinnen of contactloos) vindt plaats aan de kassa bij het Aviodrome. Vergeet niet je kortingsbon mee te nemen.

Ik heb een ticket gekocht via de website en deze verloopt voor 1 juni. Wordt de geldigheid verlengd?
De looptijd van deze acties worden verlengd t/m 31 december 2020. Dit gebeurt automatisch en je hoeft hier zelf niks voor te doen.

Ik heb een attractiepas, moet ik ook reserveren?
Tijdens je verblijf hoef je met je attractiepas niet te reserveren. Onze parken houden er rekening mee dat je komt. Wil je buiten je verblijf op één van onze vakantieparken het Aviodrome bezoeken, reserveer dan via de website. De betaling (pinnen of contactloos) vindt plaats aan de kassa bij het Aviodrome. Vergeet niet je attractiepas mee te nemen.

Toe hoe laat mag ik blijven?
Je reserveert alleen een aankomsttijd. Je mag blijven tot uiterlijk 17 uur (omdat dan het museum sluit), ongeacht hoe laat je aangekomen bent in het museum.

Ik heb tickets via Social Deal, Plussparen of Eurosparen Wintercampagne met beperkte geldigheid. Wordt de geldigheid verlengd?
De looptijd van deze acties worden verlengd t/m 31 december 2020. Voor verdere vragen kun je contact opnemen met de ticketaanbieder.

Ik heb tickets via Jumbo Extra’s, ING rentepunten, Esso Extra’s, Dagje uit Cadeaukaart, Dagje uit jaarkaart gekocht met een specifieke datum. Wordt de geldigheid verlengd?
Voor vragen over de geldigheid van de tickets met een specifieke datum kun je contact opnemen met de ticketaanbieder.

Kan ik iets te eten of drinken kopen in het museum?
Het is helaas niet mogelijk om gebruik te maken van de horeca, daar alle horecagelegenheden tijdelijk gesloten zijn. Het is wel toegestaan om eigen consumpties mee te nemen.

Kan ik tijdens mijn bezoek gebruik maken van de toiletten?
De toiletvoorzieningen zijn aangepast en te gebruiken