Update coronavirus

Veelgestelde vragen over het coronavirus


Is Aviodrome geopend?

Naar aanleiding van de genomen maatregelen en adviezen rondom het coronavirus van het RIVM, de Nederlandse overheid en de betreffende Veiligheidsregio is helaas besloten dat Aviodrome tot nader order gesloten is.

Ik heb een arrangement (zoals een schoolreisje of kinderfeestje) of activiteit voor meerdere personen bij Aviodrome gereserveerd. Kan dit nog doorgaan?
Er wordt hierover contact met je opgenomen, je hoeft hiervoor zelf niets te doen. Mocht je toch alvast een vraag willen stellen, dan kan dat via info@libemafunfactory.nl. 

Ik heb reeds online een ticket gekocht en heb hiervoor een tijdslot gereserveerd. Kan ik op een ander moment naar het park gaan?
Om jou op een ander moment de gelegenheid te geven het museum te bezoeken, worden je huidige tickets automatisch verlengd, waardoor deze t/m 30 juni 2021 te gebruiken zijn. Je dient – na heropening van het museum – opnieuw een bezoekdag en tijdslot te reserveren op de website (“ik heb al een ticket”). Je ontvangt hier binnenkort een e-mail over.

Ik had reeds online een ticket gekocht en had hiervoor een tijdslot gereserveerd voor de sluiting in november, deze tickets zijn verlengd tot 28 februari 2021. Worden deze tickets verlengd?
 De looptijd van deze tickets worden ook verlengd t/m 30 juni 2021. Je dient – na heropening van het museum – opnieuw een bezoekdag en tijdslot te reserveren op de website (“ik heb al een ticket”).

Ik ben reeds in het bezit van een actieticket (zoals DPG Media en ANWB) met een geldigheid t/m 31 december 2020. Wordt de geldigheid verlengd?
De looptijd van deze acties wordt verlengd t/m 30 juni 2021. Voor verdere vragen kun je contact opnemen met de ticketaanbieder. Ook voor deze tickets geldt dat een bezoekdag en tijdslot  gereserveerd dient te worden op de website (“ik heb al een ticket”).

Ik ben reeds in het bezit van een ticket via een loterij (zoals BankGiro Loterij en Nationale Postcode Loterij). Kan ik op een ander moment naar het museum gaan?
Heb je een reservering gemaakt in de periode van dinsdag 15 december t/m dinsdag 18 mei via een loterij, dan ontvang je vanuit de betreffende loterij een bericht met de nieuwe code, zodat je, op het moment dat het museum weer open is een nieuwe reservering kan maken. Voor verdere vragen omtrent tickets via een loterij kun je contact opnemen met de ticketaanbieder via info@uitstapjenaarkeuze.nl of info@dagjewegnaarkeuze.nl.

Mocht uw vraag en antwoord niet bij bovenstaande informatie staan, dan kunt u contact opnemen via 0320-289842